Overlijden pastor Jan Woolderink

Bedroefd, maar intens dankbaar voor hetgeen hij voor onze parochie-gemeenschap heeft betekend, delen wij u mede dat pastor Jan Woolderink C.S.Sp. dinsdagochtend in het ziekenhuis te Haarlem is overleden. Pastor Woolderink is in onze parochie sinds 2002 regelmatig voorgegaan tijdens de Eucharistie-viering en was tevens voorzitter van het kerkbestuur. Ons hart gaat uit naar allen die deze bijzondere man moeten missen. Onderstaand treft u de rouwcirculaire met de informatie betreffende de kerkdienst en begrafenis.

Het kerkbestuur St. Urbanusparochie.

Na het drukken van de Urbanesklanken ontvingen we onderstaand bericht:

Want mijn Herder is de Heer

Moegestreden en vol overgave is van ons heengegaan onze dierbare

Jan Gerardus Antonius Woolderink C.S.Sp.

Gemert 27 januari 1940 -- Haarlem 2 juli 2013

Lid van de Congregatie van de Heilige Geest

Pastoor van de Emmaüsparochie te Uithoorn, De Heilige Johannes de Doperparochie te De Kwakel, De Sint Urbanusparochie te Nes aan de Amstel.

De Eucharistieviering zal door Mgr. Hendriks worden gehouden op zaterdag 6 juli om 11.00 uur in de kerk van het Allerheiligst Sacrament (De Burght) van de Emmaüsparochie, Potgieterplein 2, Uithoorn.
Voor hen die afscheid willen nemen, bestaat daartoe gelegenheid voorafgaand aan de Eucharistie, in de dagkapel van de kerk van 10.00 – 10.45 uur.

De begrafenis bij zijn medebroeders zal om 15.30 uur plaatsvinden op het kloosterkerkhof aan de Heilige Geestlaan in Gemert.

Mede namens de familie Woolderink, Laura Schencke – Verdegaal, Groeneweg 9, 2141 XC Vijfhuizen
Congregatie van de Heilige Geest, Spoorstraat 159, 6591 GT Gennep